Obchodní podmínky
- Obecné informace a kontaktní údaje
- Změny a zrušení předplatného
- Objednání zboží
3.1 Zadání objednávky
3.2 Způsob platby
3.3 Zpracování objednávky
3.4 Potvrzení objednávky - Způsob a doba doručení
- Právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu
5.1 Důsledky odstoupení od smlouvy
5.2 Vzorový formulář pro odstoupení
5.3 Další informace o vrácení zboží - Řešení problémových situací
6.1 Zboží není skladem
6.2 Vadné nebo nesprávně dodané zboží
6.3 Řešení sporů - Zákaznický servis
- Oznámení
8.1 Aktualizace podmínek
8.2 Změny cen
1. Obecné informace a kontaktní údaje
Webová stránka strnordic.cz je jednou z webových stránek společnosti STR Nordic, která prodává produkty soukromým zákazníkům starším 18 let. Vyhrazujeme si právo provádět změny v cenách, dopravních podmínkách i v ostatních ustanoveních těchto obchodních podmínek. Zasíláme pouze do ČR.
Můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese zakaznickyservis@strnordic.cz.
Informace o společnosti:
STR Nordic Oy
IČ DPH: FI28928265
Adresa firmy:
Sarkiantie 409
38200 Sastamala
Finsko
2. Změny a zrušení předplatného
Objednávky našich produktů jsou prodávány formou předplatného. Další zásilky obdržíte podle intervalu doručení uvedeného v potvrzení objednávky. Dodací list, který je součástí každé zásilky, obsahuje informaci o datu příštího odeslání.
Interval doručování v rámci svého předplatného můžete kdykoli změnit. V tomto prípade kontaktujte náš zákaznický servis.
Vaše předplatné je platné na dobu neurčitou, dokud jej sami nezrušíte. Předplatné můžete zrušit kdykoli, a to kontaktováním našeho zákaznického servisu.
Upozorňujeme, že pokud si přejete provést změny ve svém předplatném (například přeskočení následující zásilky, změna intervalu doručování, pozastavení předplatného do určitého data) nebo jej zrušit tak, aby se změna vztahovala již na příští zásilku, je nutné provést tyto změny nejpozději do termínu poslední možné změny, tj. 14 dní před datem příštího doručení. Datum příštího doručení a datum poslední možné změny jsou uvedeny na nejnovějším dodacím listu nebo faktuře. Pokud již nemáte k dispozici poslední dodací list či fakturu, obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám tyto informace sdělí.
3. Objednání zboží
3.1 Zadání objednávky
Objednávky jednotlivých produktů lze provést prostřednictvím objednávkového formuláře dostupného na stránce každého konkrétního produktu. Objednávat lze vždy jeden produkt najednou vyplněním a odesláním objednávkového formuláře. Před odesláním formuláře si prosím pečlivě zkontrolujte správnost vyplněných údajů. Pokud po odeslání zjistíte chybu v objednávce, kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis, abychom mohli provést opravu.
3.2 Způsob platby
V současné době je jedinou formou platby faktura. V tuto chvíli nejsme schopni přijmout platbu předem. Faktura za produkt je přiložena k zásilce. Při platbě nezapomeňte použít referenční číslo zásilky! S každou novou zásilkou obdržíte novou fakturu.
3.3 Zpracování objednávky
Jakmile je objednávka přijata, je standardně zařazena do fronty pro zabalení a zpracování k odeslání. Prodávající má právo odmítnout zpracování objednávky, i přes její dřívější přijetí, pokud si všimne jakýchkoli problémů s nákupem.
3.4 Potvrzení objednávky
Jakmile obdržíme Vaši objednávku, automaticky Vám na uvedenou e-mailovou adresu zašleme potvrzení. Potvrzení obsahuje informace o objednaném předplatném, další smluvní podmínky a interval následující zásilky. Součástí potvrzovacího e-mailu je také vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. V systému bude zaznamenáno, že potvrzení objednávky bylo odesláno. Obsah potvrzení (tj. vaše smlouva) bude uveden v českém jazyce.
Pokud potvrzení neobdržíte, zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty (spam). V případě, že potvrzení ani poté nenajdete, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
4. Způsob a doba doručení
Standardní dodací lhůta od objednání po doručení zboží je 14 dnů. Produkty jsou obvykle zasílány prostřednictvím pošty přímo na adresu uvedenou v objednávce. Zasíláme pouze do ČR.
Pokud nebyla objednávka provedena jako součást kombinovaného balíčku, jsou produkty obvykle odesílány samostatně. Pokud jste si objednali více než jeden produkt, pravděpodobně obdržíte více zásilek, které mohou být doručeny v různých dnech.
5. Právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu
Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená třetí osoba odlišná od dopravce fyzicky převzali zboží. (Upozorňujeme, že tato lhůta pro odstoupení od smlouvy je oddělená od vašeho práva na zrušení budoucích zásilek v rámci předplatného, které můžete kdykoli bezplatně zrušit kontaktováním našeho zákaznického servisu.)
Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží nás musíte informovat (STR Nordic Oy, Sarkiantie 409, 38200 Sastamala, Finsko, zakaznickyservis@strnordic.cz) o svém rozhodnutí o záměru od této smlouvy odstoupit a zboží vrátit jednoznačným prohlášením, např. e-mailem. Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
5.1 Důsledky odstoupení od smlouvy
(1) Pokud od této smlouvy odstoupíte před zaplacením faktury, faktura bude stornována. Stornování faktury můžeme odmítnout, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nepředložíte doklad o tom, že jste zboží vrátili, podle toho, co nastane dříve.
Zboží jste nám povinni zaslat zpět nebo jej předat bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám sdělíte, že od této smlouvy odstupujete. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím lhůty 14 dnů. Náklady na vrácení zboží nesete sami. Kupující je povinen uhradit prodávajícímu hodnotu toho, o co se hodnota zboží snížila v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo jej nepřijmout, protože takto vrácený produkt je neprodejný.
(2) Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčili jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu Vám vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.
Zboží jste nám povinni zaslat zpět nebo jej předat bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám sdělíte, že od této smlouvy odstupujete. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím lhůty 14 dnů. Náklady na vrácení zboží nesete sami. Kupující je povinen uhradit prodávajícímu hodnotu toho, o co se hodnota zboží snížila v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo jej nepřijmout, protože takto vrácený produkt je neprodejný.
5.2 VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY [Vyplňte tento formulář a odešlete jej prodávajícímu pouze v případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy,]
Označení adresáta:
Název: STR Nordic Oy
Adresa: Sarkiantie 409, 38200 Sastamala, Finsko,
E-mailová adresa: zakaznickyservis@strnordic.cz
Oznamuji/oznamujeme [*]že tímto odstupuji/odstupujeme [*]od smlouvy o nákupu tohoto zboží [*] /o poskytnutí těchto služeb[*]
_______________________________________________________________________________
Datum objednání [*]/datum obdržení [*] _____________________________________________________
Jméno spotřebitele/spotřebitelů__________________________________________________________
Adresa spotřebitele (spotřebitelů) ________________________________________________________
Datum _______________________________________________________________________
*Nehodící se škrtněte.
5.3 Další informace o vrácení zboží
Poštovné při vracení zboží platí kupující. Vrácené zboží zaslané na dobírku nepřijímáme. Nezapomeňte si uschovat potvrzení o odeslání zásilky z pošty nebo od doručovací služby pro případné budoucí doložení.
Podle platných spotřebitelských předpisů máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Můžete vrátit neotevřený, nepoužitý a dále prodejný výrobek (více informací naleznete výše v části o právu na odstoupení od smlouvy). V případě, že si přejete zboží vrátit, kontaktujte prosím nejprve náš zákaznický servis, kde vám sdělíme další pokyny.
Poškozené nebo špatné zboží můžete vrátit zdarma. Pokud obdržíte vadné zboží, kontaktujte nejprve náš zákaznický servis a sdělte nám, co bylo s produktem v nepořádku. (Více informací o vadném zboží naleznete níže v části o problémových situacích.)
6. Problématické situace
6.1 Produkt není skladem
Kvůli zvýšené poptávce i problémům s přepravou někdy může být produkt dočasně nedostupný. Pokud dojde k významnému zpoždění při odeslání vaší objednávky, budeme vás kontaktovat e-mailem.
6.2 Vadný nebo nesprávný produkt
Pokud jste obdrželi vadný nebo nesprávný produkt, kontaktujte náš zákaznický servis. Do e-mailu přiložte fotografii produktu a číslo šarže.
Zákazník má v případě nesouladu právo na nápravu. Jakmile zjistíte, že zboží není ve shodě se smlouvou, informujte prosím co nejdříve náš zákaznický servis.
6.3 Řešení sporů
Pokud se objeví nějaké nesouhlasy nebo konflikty ohledně plateb, zásilek nebo produktů, vždycky chceme situaci vyřešit. Na vaši reklamaci odpovíme do 30 dnů.
Pokud nedojde k dohodě, můžete se obrátit na spotřebitelskou poradnu dTest na adrese https://www.dtest.cz/, která poskytuje rady a doporučení v oblasti spotřebitelských práv. Také máte možnost podat stížnost prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra na adrese: https://evropskyspotrebitel.cz/
(https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CZ)
7. Zákaznický servis
V případě jakýchkoli dotazů týkajících se našeho obchodu, našich produktů nebo vašich zákaznických údajů nás můžete kontaktovat prostřednictvím zákaznického servisu. Napište nám prosím e-mail na adresu: zakaznickyservis@strnordic.cz. Na e-maily se snažíme odpovědět do 2–3 pracovních dnů, pokud nejsou naše služby výjimečně vytížené. Upozorňujeme, že ve dnech státních svátků se může doba odpovědi přiměřeně prodloužit.
8. Oznámení
8.1 Aktualizace podmínek
Usilujeme o to, aby naše obchodní podmínky byly vždy aktuální. Podmínky aktualizujeme v následujících případech: změny spotřebitelské nebo jiné příslušné legislativy, změny ve zpracování nebo jiných obchodních činnostech, na které se tyto podmínky vztahují, potřeba lepšího vysvětlení některých částí nebo oprava jazykových a gramatických nepřesností.
8.2 Změny cen
Společnost STR Nordic si vyhrazuje právo měnit ceny produktů na svých webových stránkách, a to jak pro nová předplatná, tak pro budoucí zásilky produktů. V případě, že dojde ke změně ceny u stávajícího předplatného zákazníka, bude zákazník o této změně vždy předem přímo informován, a to ještě před odesláním dalších zásilek.
Aktualizováno 06.05.2025