FAQ

OBJEDNÁVKY

Zboží si můžete objednat na našich webových stránkách strnordic.cz, nebo kontaktováním našeho zákaznického servisu zakaznickyservis@strnordic.cz.

Pokud vás váš prohlížeč po zadání objednávky přesměruje na stránku s poděkováním, můžete si být jisti, že vaše objednávka byla přijata. Na e-mailovou adresu, kterou jste použili při zadávání objednávky, obdržíte také e-mail s potvrzením objednávky. Pokud se vám zdá, že jste e-mail s potvrzením objednávky neobdrželi, doporučujeme zkontrolovat složku koše nebo spamu.

Ke každému objednanému produktu obdržíte samostatné potvrzení objednávky.

DOPRAVA A DORUČENÍ

Dodání trvá přibližně do dvou týdnů od odeslání objednávky. Pokud svůj produkt neobdržíte do dvou týdnů, kontaktujte náš zákaznický servis zakaznickyservis@strnordic.cz.

Pokud od zadání objednávky uplynuly méně než dva týdny, počkejte prosím, protože vaše objednávka je stále na cestě. Pokud vaše objednávka dorazila pozdě, kontaktujte nás na zakaznickyservis@strnordic.cz.

Všechny objednávky zasíláme prostřednictvím Pošty (jako malé poštovní balíky), a proto zásilky nemají sledovací číslo. Pokud jste svůj produkt neobdrželi ve lhůtě dvou týdnů, kontaktujte náš zákaznický servis.

PLATBA

U běžných produktů faktura je přiložena k zásilce. Tuto fakturu použijte k platbě za produkt online bankovnictvím a nezapomeňte použít referenční číslo faktury.

V případě dotazů týkajících se změn data splatnosti faktury kontaktujte naš zákaznický servis zakaznickyservis@strnordic.cz.

Ne, nevzniknou žádné dodatečné náklady na dopravu. Poštovné je zahrnuto v celkové ceně zboží.

VRÁCENÍ A ZRUŠENÍ

Pokud si již nepřejete dostávat další dodávky svého předplatného, ​​můžete je kdykoli zrušit zasláním e-mailu na adresu zakaznickyservis@strnordic.cz. Pokud si přejete zrušit své předplatné před příští zásilkou, nezapomeňte jej zrušit do „data poslední změny“ (14 dní před dalším datem doručení). Datum poslední změny je viditelné na vaší poslední faktuře. Pokud již nemáte svou poslední fakturu, kontaktujte náš zákaznický servis a vyžádejte si informace o datu příští dodávky a datu poslední změny pro vaši další zásilku. Vezměte na vědomí, že jakmile nám pošlete e-mail, odhlášení bude účinné až poté, co bude váš e-mail zpracován.

Nepoužité, neotevřené a schopné dalšího prodeje zboží můžete vrátit do 14 dnů od zrušení objednávky. Máte právo zrušit svou objednávku do 14 dnů od obdržení produktu. (Pokud poslední den pro zrušení připadne na svátek nebo víkend, je posledním dnem pro zrušení následující pracovní den.) Vezměte na vědomí, že ze zdravotních a hygienických důvodů přijímáme vrácení zboží v původním stavu, které nenese žádné známky použití či poškození.

V případě vadného zboží kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis a popište, co bylo s vaším produktem v nepořádku. Pro urychlení procesu přiložte fotografii produktu a číslo šarže.

Poštovné za vrácení zboží ovšem platí sám zákazník.

Pokud jste již zaplatili fakturu, ale rozhodli jste se zboží vrátit, vaše platba vám bude vrácena prostřednictvím původní použité metody platby. Musíte zadat informace o svém bankovním účtu, abychom vám mohli vrátit peníze. Pošlete nám e-mail na náš zákaznický servis zakaznickyservis@strnordic.cz.

OBECNÉ OTÁZKY

Recenze pocházejí od zákazníků, kteří si zakoupili naše produkty. Byly získány přímo od zákazníků prostřednictvím našeho zákaznického servisu (nebo od zákazníků, kteří vyplnili dotazníky spokojenosti či žádosti o zpětnou vazbu). U některých našich nových produktů můžeme požádat jednotlivé testery produktů, aby poskytli upřímnou zpětnou vazbu k produktu. Tester není povinen poskytovat pozitivní zpětnou vazbu výměnou za testování produktu.

Žádost o zpětnou vazbu zasíláme našim zákazníkům prostřednictvím e-mailu. Díky tomu máme jistotu, že daná osoba produkt skutečně zakoupila a obdržela. Kromě toho můžeme dostávat obecné recenze produktů prostřednictvím e-mailu na náš zákaznický servis, který také ověřuje, zda je dotyčná osoba naším zákazníkem.