Podmínky služeb
Všeobecné obchodní podmínky
Webová stránka strnordic.cz je internetový obchod STR Nordic (ID firmy 2342164-1), který prodává výrobky soukromým zákazníkům ve věku nad 18 let v Česku. Vyhrazujeme si právo na změny cen, dopravy a podmínek.
Můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese customerservice@strnordic.ie.
Dodací lhůta
Standardní dodací lhůta od objednání po doručení zboží je 14 dnů.
Předplatné
Všechny naše služby fungují na principu předplatného. Předplatné funguje tak, že jakmile provedete první nákup, nastaví se automatický proces obnovy jak je uvedeno v potvrzení objednávky.
Dobu mezi zásilkami můžete kdykoliv změnit. V tomto prípade kontaktujte náš zákaznický servis.
Předplatné se uzavírá na dobu neurčitou, dokud je nezrušíte nebo nevrátíte produkt. Pravidelný odběr můžete kdykoliv zrušit kontaktováním našeho zákaznického servisu.
Dodání zboží
Produkty vám doručíme přímo na vámi zadanou adresu.
Většina produktů je dodávána v samostatných balíčcích. Pokud jste si objednali více než jeden produkt, pravděpodobně obdržíte více zásilek.
Objednání zboží
Zpracování objednávky
Prodávající má právo odmítnout zpracování objednávky, i přes její dřívější přijetí, pokud si všimne jakýchkoli problémů s nákupem.
Potvrzení objednávky
Jakmile obdržíme Vaši objednávku, automaticky Vám na uvedenou e-mailovou adresu zašleme potvrzení. Potvrzení objednávky obsahuje informace o platbě za objednané zboží, cenách a příštích zásilkách.
Odstoupení od kupní smlouvy
Pokud je balíček neotevřený, na produkt se vztahují běžná pravidla pro vracení zboží do 14 dnů od data doručení objednávky. Ohledně podmínek a pokynů pro vrácení zboží volejte na náš zákaznický servis.
Změny cen
STR Nordic si vyhrazuje právo na změny cen produktů a příštích zásilek. Budeme Vás o tom neprodleně informovat. Zákazník předplatné může kdykoliv zrušit.
Zákaznický servis
Jsme tu pro vás, abychom odpověděli všechny vaše dotazy ohledně produktů i služeb společnosti STR Nordic. Můžete se na nás obrátit písemně prostřednictvím emailu: customerservice@strnordic.ie. Všechny vaše dotazy rádi zodpovíme do druhého pracovního dne, jestli naše zákaznické centrum nebude poměrně vytížené.
Problématické situace
Produkt není skladem
Kvůli zvýšené poptávce i problémům s přepravou někdy může být produkt dočasně nedostupný. Pokud dojde k významnému zpoždění při odeslání vaší objednávky, budeme vás kontaktovat e-mailem.
Vadný nebo nesprávný produkt
Pokud jste obdrželi vadný nebo nesprávný produkt, kontaktujte náš zákaznický servis. Do e-mailu přiložte fotografii produktu a číslo šarže.
Řešení sporů
Pokud se objeví nějaké nesouhlasy nebo konflikty ohledně plateb, zásilek nebo produktů, vždycky chceme situaci vyřešit. Jestli nemůžeme najít společné řešení, můžete se obrátit na the Consumer and Competition Protection Commission on www.ccpc.ie
Náklady právního zastoupení nehradíme, protože výše uvedená agentura poskytuje pomoc při řešení konfliktů.
Oznámení
Aktualizace podmínek
Podle potřeby budeme pravidelně aktualizovat naše podmínky: když si všimneme, že něco chybí, doplníme nějaké informace. Můžeme také změnit náš způsob fungování. V dolní části stránky je uvedeno, kdy byly podmínky naposledy aktualizovány.
Aktualizováno 16.4.2021
Často kladené dotazy
Budou všechny objednané produkty uvedeny ve stejném potvrzení objednávky?
Ke každému objednanému produktu obdržíte samostatné potvrzení objednávky.
Proč je každý produkt doručen samostatně?
Chceme naše produkty doručit co nejrychleji přímo k zákazníkovi domů.
Jak mohu platit za produkt?
U běžných produktů faktura je přiložena k zásilce. Tuto fakturu můžete použít k platbě za produkt pomocí internetového bankovnictví..
Kdy mohu očekávat, že mi zboží dorazí?
Produkty, které jste si objednali, jsou doručeny nejčastěji do dvou tydnů od zadání objednávky.
Jak mohu sledovat stav svojí zásilky?
Protože všechny objednávky zasíláme prostřednictvím Pošty, zásilky nelze sledovat.
Jak mohu změnit datum splatnosti faktury?
V tomto prípade kontaktujte náš zákaznický servis.